Dots starts ikgadējai kampaņai „Uzslavē labu servisu!”

Kampaņas „Uzslavē labu servisu!” organizatori informē, ka 8 gadu laikā kopš Latvijā norisinās pozitīvisma kampaņa „Uzslavē labu servisu!”, šogad pieteicies rekordliels skaits uzņēmumu, kas sniedz pakalpojumus privātām personām, B2B uzņēmumi un valsts un pašvaldības iestādes no visas Latvijas – 166 uzņēmumi un iestādes ar gandrīz 2000 klientu apkalpošanas vietām visā Latvijā, ko ikviens klients marta mēnesī varēs uzslavēt par kvalitatīvu klientu apkalpošanu.

Uz Laba servisa mēnesi aicinātu raudzīties nevis kā uz sacensību, bet kā uz iespēju saņemt - zināšanas, pieredzi, klientu un darbinieku atgriezenisko saiti. Visi uzņēmumi, kas piedalās Laba servisa mēnesī, jau ar šo piedalīšanos izaicina paši sevi - un sevis izaicināšana ir izaugsmes pamatā. Lai mums visiem tas izdodas gan šajā mēnesī, gan arī ikdienas darbā,” aicina Swedbank servisa treneris Gunārs Caune.

Pieteikušies visdažādāko nozaru uzņēmumi - Rimi, Starptautiskā lidosta Rīga, Statoil, Rīgas domes Apmeklētāju pieņemšanas centrs, Latvijas Universitāte, Lattelecom, Bērnu klīniskā universitātes slimnīca, Elkor, Multikino, Avon, davanuserviss.lv, AGA, Secure Latvia, McDonald's, Hotel Jūrmala SPA & Conference Centre, Electrolux, McĀbols, Lursoft, Venden, Zvaigzne ABC, Latvijas Republikas Ekonomikas ministrija, Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra un daudzi citi zīmoli. Ar dalībniekiem organizatori aicina iepazīties mājas lapā www.labsserviss.lv.

Regulāri analizējot savu klientu vēlmes un vajadzības, esam sapratuši, ka prece vai pakalpojums nav noteicošais faktors, kas ietekmē viņu izvēli. Jebkuras preces vai pakalpojuma pievienotā vērtība ir klientu serviss, kuram mūsdienu tirgus apstākļos tiek pievērsta pastiprināta uzmanība, tālab – jo labāku servisu spējam piedāvāt, jo vērtīgāki esošo un potenciālo klientu acīs kļūstam. Jo lielāka ir iespējamība, ka katrs jaunais klients kļūs par mūsu patstāvīgo klientu, bet esošais klients atgriezīsies vēl un vēl un ieteiks mūsu preces un pakalpojumus saviem radiem, draugiem un paziņām. Ne velti pastāv uzskats, ka nav sliktu preču un pakalpojumu – ir slikts klientu serviss!” norāda Lattelecom komercdirektore Kerli Gabriloviča.

Kampaņas „Uzslavē labu servisu!” laikā visa sabiedrība tiek aicināta pievērst lielāku uzmanību klientu apkalpošanas kultūrai Latvijā un uzslavēt labu servisu. Starp kampaņas dalībniekiem ir bankas, veikali, viesnīcas, ēdināšanas un apdrošināšanas uzņēmumi, augstskolas un daudzu citu nozaru pārstāvji. Šogad īpaša interese ir vērojama no B2B uzņēmumiem un valsts un pašvaldību iestādēm. Intereses pieaugums par kampaņu kopumā liecina, ka uzņēmumiem un iestādēm Latvijā arvien vairāk rūp savu klientu novērtējums un sniegtā klientu servisa kvalitāte.
Uzņēmumi, kas piedalās kampaņā, savās klientu apkalpošanas vietās izvieto aicinājumus novērtēt un uzslavēt saņemto labo apkalpošanu. Uzslavēt var arī zvanot 1188 un vērtējot uzņēmumus mājaslapā www.labsserviss.lv.

Labsserviss.lv sadarbībā ar Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameru (LTRK) arī šogad noteiks ne tikai uzņēmumu - uzvarētāju B2B kategorijā, bet arī sabiedrībai un uzņēmumiem draudzīgāko valsts un pašvaldības iestādi, aktualizējot klientu servisa jautājumu tieši publiskā sektora iestādēs un organizācijās. Šogad organizatori ir papildinājuši nominācijas un sadarbībā ar Latvijas Informācijas un komunikācijas tehnoloģijas asociāciju (LIKTA) nominēs „Sabiedrībai draudzīgāko valsts vai pašvaldību iestādi e-pakalpojumos” un „Uzņēmumiem draudzīgāko valsts vai pašvaldību iestādi e-pakalpojumos”.

Pakalpojumu kvalitātes latiņa ceļama ne tikai privātajā, bet arī publiskajā sektorā. Kampaņa ir lielisks veids, kā ar „burkāna metodi,” caur pozitīvismu - veselīgas sāncensības gaisotnē – parādīt klasi, apsteigt konkurentus un klientiem palikt dzīvā atmiņā visa gada garumā. Uzņēmējiem „Uzslavē labu servisu” dienas ir gaidīts laiks, kādēļ lai tas par tādu nekļūtu arī valsts un pašvaldību iestādēs, piemēram, Finanšu un Ekonomikas ministrijām mērojoties spēkiem uzņēmējiem sniegto pakalpojumu kvalitātes un operativitātes ziņā,” norāda LTRK Padomes loceklis, Pakalpojumu padomes vadītājs Aldis Gulbis.

Šogad, pirmo reizi, kampaņā „Uzslavē labu servisu!” piedalās arī Pansionāts „Madliena”, kurš vēlas saviem klientiem sniegt labāko sociālās aprūpes pakalpojumu!

UZSLAVĒ LABU SERVISU ŠEIT!
Jaunumi
summer.png